پوست صورت جوان تر با درمان های ترکیبی
نوشته شده توسط : آریا

 یک درمان پایه عالی، مانند درمانی که ترکیبی از میکرودرموآبرژن و درموالکتروپوریشن است، به شما این امکان را می‌دهد که پوست خود را جوان‌تر و در شرایط مطلوب سلامت نگه دارید.

این درمان که با دو درمان ترکیبی مشخص می شود ، به شما امکان می دهد تا فواید مختلفی را برای پوست به دست آورید:

 

ناخالصی ها را از بین می برد و منافذ گشاد شده را کاهش می دهد

ضخیم شدن بیش از حد پوست را کاهش می دهد،

پوست را صاف می کند و چین و چروک را به وضوح کاهش می دهد،

میکروسیرکولاسیون را فعال می کند و بافت ها را اکسیژن می دهد،

لکه ها و کراتوزهای ناشی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید را روشن و کاهش می دهد.

قبل از انجام درمان، یک بررسی اولیه پزشکی مهم است، این به پزشک این امکان را می دهد که پوست شما و مشکلات مربوط به آن را بشناسد و از نظر روش ها و زمان بندی مناسب ترین نسخه را برای انجام درمان اتخاذ کند.

در واقع، لکه‌های مربوط به پوست و علل آن می‌تواند بسیار باشد، زیرا به عوامل زیادی مانند سن، سبک زندگی، آسیب‌شناسی، داروها و وراثت بستگی دارد که استعدادهای فردی را تعیین می‌کند.

بنابراین باید به یاد داشته باشیم که هر فرد منحصر به فرد است و ویژگی های فردی کاملاً منحصر به فرد دارد. به همین دلیل است که با مشاهده آن، پزشک نیز می تواند بفهمد که رفتارهای گذشته چه بوده است.

به عنوان مثال اگر بدون محافظت صحیح بیش از حد خود را در معرض نور خورشید قرار داده ایم، اگر در نوجوانی دچار آکنه شده ایم، اگر در اثر آبله مرغان زخم های نامطلوب و دائمی روی صورت خود داشته ایم یا مشکلات هورمونی داریم.

به خصوص از نظر جنبه هورمونی، پزشک می‌تواند از طریق مصاحبه با بیمار علل را بیشتر بررسی کند تا مشخص کند که آیا آسیب‌شناسی وجود دارد یا داروهای مضر برای پوست مصرف می‌شود.

 

میکرودم ابریژن چیست:

میکرودرم ابریژن صورت به لطف ریز ذرات کریستال های پاک کننده عمل می کند، برای از بین بردن ضخیم شدن پوست، بهبود ظاهر اسکارهای بعد از آکنه، چین و چروک ها استفاده می شود و در صورت ترکیب با برخی از لایه برداری ها و/یا درموالکتروپوراسیون، اثربخشی آن را افزایش می دهد. همچنین برای کاهش یا از بین بردن لکه های هایپرپیگمانتاسیون مفید است.

میکرودرم ابریژن مانند رنگ کردن دیواری که می‌خواهیم آن را بازسازی کنیم روی پوست اعمال می‌شود: قبل از استفاده از گچ جدید، گچ قدیمی برداشته می‌شود. همانطور که در صورت اتفاق می افتد، ابتدا لایه شاخی متشکل از سلول های مرده برداشته می شود و برای اطمینان از نفوذ هر محصول به لایه های عمیق تر، سپس یک چرخش سلولی جدید و در نتیجه جوان سازی پوست ایجاد می شود.

 

درمان میکرودرم ابریژن صورت یک روش غیر تهاجمی است که می‌تواند لک‌های مربوط به بیماری‌های مختلف را از بین ببرد، اما در صورت ناهنجاری‌های صورت مانند:

 

نقاط تاریک

زخم های کوچک

علائم کشش

ضخیم شدن پوست

منافذ بزرگ شده

چین و چروک های کوچک اطراف لب

همانطور که در بالا ذکر شد می توان میکرودرم ابریژن را با سایر روش ها مانند درمو الکتروپوریشن ترکیب کرد.

درموالکتروپوریشن چیست:

درموالکتروپوریشن تکنیکی است که از جذب ترانس درمال تحویل دارو استفاده می کند و در بسیاری از نشانه های پوستی و زیبایی شناختی استفاده می شود.

Dermoelectroporation برای افزایش نفوذپذیری پوست و جذب برخی از داروهای خاص استفاده می شود.

با استفاده از درموالکتروپوریشن، مولکول های میکرو و ماکرو، مانند اسید هیالورونیک و هپارین، بدون تغییر در pH دارو، بدون آسیب رساندن به بافت ها و سلول های سالم، به درستی در بدن منتقل می شوند.

روش dermoelectroporation نتایج عالی می دهد و در زمان کوتاهی انجام می شود و به طور موثر مقادیر دارو را بدون نیاز به الکترودهای برگشتی، ژل های رسانا، ترکیبات از پیش بارگذاری شده منتقل می کند.

نشانه های درموالکتروپوریشن چیست؟

درماتولوژی زیبایی، درموالکتروپوریشن معمولاً برای آکنه، چین و چروک، ترک‌های پوستی، برای افزایش یکنواختی صورت، در لکه‌ها و افتادگی پوست استفاده می‌شود.

در درمان ترکیبی، درموالکتروپوراسیون با میکرودرم ابریژن انجام می شود.

میکرودرم ابریژن عبور از پوست داروها را تقریباً 5 برابر بیشتر از یک کاربرد معمولی افزایش می دهد.

یک دستگاه نوک شکل و با شیب 45 درجه، امکان کنترل میکرودرم ابریژن را فراهم می کند، لایه شاخی را به روشی بهینه لایه برداری می کند، با عروقی شدن فوری بافت ها، در نتیجه پوست را برای دریافت درم الکتروپوریشن آماده می کند

.

میکرودرم ابریژن دستگاهی است که علاوه بر لایه برداری کنترل شده لایه شاخی، گردش خون محیطی و تولید کلاژن جدید را از طریق عمل خلاء توسط هندپیس اپلیکاتور تحریک می کند.

بنابراین درمان ترکیبی دارای تمام مزایای زیر است:

 

ظرفیت انتقال مواد یا داروها از طریق پوست

ظرفیت انتقال ماکرومولکول ها از طریق پوست از جمله کلاژن، اسید هیالورونیک، اسیدهای آمینه و ویتامین ها

نفوذ سریع مواد به لطف میکرودرم ابریژن و ارسال تکانه های الکتریکی

فقدان کامل تغییر PH ماده معرفی شده

راحتی بیشتر برای بیمار در هنگام تحویل پالس ها، به لطف حرکت ارتعاشی سر دستگاه

 بدون آسیب به بیمار

اثر موضعی، عدم انتشار دارو در مناطقی از بدن که تحت تأثیر درمان قرار نگرفته است

 تکرارپذیری درمان

در موارد زیر بسیار موثر است:

 آکنه،

 طاسی،

 مویرگ های پا،

 سلولیت،

 لکه های پوستی،

 منافذ بزرگ شده،

 جوان سازی پوست،

 علائم کشش

درمان طاسی و آلوپسی با سلول های بنیادی اکنون امکان پذیر است

 

 

مو همیشه دغدغه هزاران مرد بوده است، یکی از مهمترین اشکال بیان را نشان می دهد، صورت را قاب می کند و آن را تقویت می کند.

چه برای مردان و چه برای زنان، مو، چشم و ویژگی های صورت اولین چیزهایی است که ما در مورد خود به جامعه ارائه می کنیم. در بسیاری از افراد، ریزش مو به عنوان از دست دادن اعتماد به نفس تجربه می شود، متأسفانه همه اینها می تواند در زندگی روزمره اجتماعی، چه شخصی و چه کاری، منعکس شود و باعث ایجاد ناراحتی و احساس بی کفایتی شود.

عوارض ریزش مو:

اولین نشانه های طاسی، به ویژه در مردان، معمولاً با عقب نشینی خط مو در پیشانی و شقیقه ها، که به آن عقب نشینی خط مو نیز می گویند، و با نازک شدن در بالای سر ظاهر می شود.

 

شاید برای شما جالب باشد:

 

سد پوستی ضد چین و چروک طبیعی

 

در زنان، طاسی بیشتر خود را با نازک شدن تدریجی مو در ناحیه مرکزی سر نشان می دهد، موها به قدری نازک به نظر می رسند که دیگر قادر به پوشاندن پوست سر نیستند.

نشانه اولیه بیماری، در مورد زنان با به اصطلاح "نشانه درخت کریسمس" نشان داده می شود. یعنی هنگام شانه زدن با خط وسط، ناحیه ای از نازک شدن در قسمت جلویی مشاهده می شود که شکلی شبیه به درخت به خود می گیرد.

ریزش مو ناشی از چیست؟

علل آلوپسی معمولاً ماهیت هورمونی و/یا استعداد ژنتیکی دارند.

در مردان، طاسی ناشی از حساسیت بیشتر مو به هورمون های آندروژن است، در زنان می تواند ناشی از افزایش هورمون های مردانه، حساسیت بیش از حد مو، استرس یا داروها باشد.

طاسی فقط فولیکول‌های موی برخی از نواحی پوست سر را که به آن‌ها نواحی وابسته به آندروژن می‌گویند، تأثیر می‌گذارد، یعنی نواحی که روی خط مو در پیشانی و بالای سر قرار دارند.

 

درمان نوآورانه با RIGENERA، از طریق استفاده از سلول های بنیادی.

 

پروتکل پزشکی Rigenera فقط توسط جراحان متخصص در درمان قابل انجام است، این پروتکل در دو مرحله انجام می شود، مرحله اول نمونه برداری و مرحله دوم پیوند.

نمونه برداری : شامل نمونه های ریز بافت پوست از خط گردن به طول حدود 3 میلی متر است که به درمان بافت گرفته شده ادامه می دهیم که به ذرات میکروسکوپی تبدیل می شود.

پیوند : ذرات میکروسکوپی در این مرحله مجدداً به نواحی سطحی که قرار است تحت درمان قرار گیرند، تزریق می شوند، همه با استفاده از سوزن های بسیار نازک.

هیچ زمان نقاهت یا بستری شدن در بیمارستان وجود ندارد.

این درمان با سادگی و ایمنی مشخص می شود و امکان از سرگیری فوری هر فعالیتی را فراهم می کند.

 

فناوری Rigenera یک رویکرد واقعا انقلابی برای بازسازی بافت است.

درمان از طریق میکروگرافت های به دست آمده با استفاده از یک دستگاه پزشکی یکبار مصرف، RIGENERAKIT انجام می شود .

با استفاده از Rigenera، بیمار هم اهداکننده و هم گیرنده است، بنابراین یک روش بسیار ایمن است، این همچنین اجازه می دهد تا سلول ها با ظرفیت بازسازی در محلی که در آن پیوند شده اند، غنی شود.

Rigenera بر اساس زیست شناسی احیا کننده است:

 

جمعیت جانبی : جمعیتی از سلول ها که ویژگی های اندازه یکسانی دارند که آنها را از بقیه جمعیت متمایز می کند.

طاقچه : ریزمحیطی که سلول ها در آن قرار دارند، متشکل از تمام عوامل سلولی و مولکولی است که با سلول ها تعامل دارند، بنابراین عملکرد آنها و بازسازی بافت را تنظیم می کند.

چگونه چین و چروک های سطحی را به روشی پیشرونده و طبیعی از بین ببریم

 

 

اگر فردی هستید که دوست دارید با پشتکار و فداکاری از خود مراقبت کنید، خوشحال خواهید شد که بدانید با عمل ساده نیدلینگ می توان به طور موثر چین و چروک های سطحی را حتی دور چشم و بالای لب ها را از بین برد یا کاهش داد. .

نیدلینگ یک تکنیک تحریک زیستی مکانیکی است که از دفاع طبیعی پوست ما برای جوان‌تر و زیباتر کردن آن استفاده می‌کند.

 

نیدلینگ، روشی طبیعی برای جوانسازی به روشی پیشرونده و ایمن:

نیدلینگ درمانی است که از ریز سوزن های بسیار کوچکی استفاده می کند که قادر به تحریک عمیق پوست از طریق میکروپانچر هستند.

 

درمارولر دستگاهی متشکل از یک غلتک کوچک است که سوزن های بسیار نازک و بسیار کوتاهی بر روی آن قرار می گیرد و هدف آن تحریک تولید الیاف الاستیک و کلاژن به روش طبیعی است که به لطف آن می توان به دست آورد و حفظ کرد. تون و پشتیبانی بهتر از پوست

به لطف نفوذ ساده این میکروسوزن ها به لایه سطحی پوست، مجموعه ای از واکنش ها فعال می شوند که به نفع تولید عوامل حرکتی به نام فاکتورهای رشد است که باعث افزایش تولید کلاژن طبیعی جدید می شود.

انجام سوزن زدن در چه مناطقی امکان پذیر است؟

نشانه های سوزن زدن عموماً با پیری صورت، گردن و دکلته، چین و چروک دور چشم و بارکدها و همچنین اسکارهای آکنه و علائم کشش نشان داده می شود.

درمان پزشکی نیدلینگ چگونه انجام می شود؟

ابتدا پزشک یک کرم بی حس کننده را روی ناحیه مورد درمان قرار می دهد، سپس غلتک درمارولر توسط پزشک بر روی ناحیه مورد درمان قرار می گیرد و آن را به جلو و عقب می چرخاند تا فرآیندهای طبیعی بازسازی الیاف الاستیک را تحریک کند. چندین جلسه معمولاً بسته به میزان پیری پوست با فاصله 1 تا 2 ماه بین یک جلسه و جلسه دیگر ضروری است.

 

لازم به ذکر است که درمان مدیکال نیدلینگ با نیدلینگ خانگی متفاوت است، زیرا پزشک می‌تواند به عمق متفاوتی برسد و نتایج بهتری هم از نظر زمانی و هم از نظر پوستی به دست آورد.

نتایج:

درجه رضایت برای کسانی که مدام سوزن زدن را انجام می دهند بسیار بالا است، اما نتایجی که می توان به دست آورد ذهنی است: مکانیسم عمل در واقع بر اساس توانایی ذهنی هر فرد برای تولید کلاژن جدید و الاستیک بافتی است.

با این حال، این توانایی می تواند تحت تأثیر شرایط عمومی و عادات شخصی فرد تحت درمان قرار گیرد، به عنوان مثال سیگار کشیدن و رژیم غذایی نادرست می تواند در دفاع طبیعی ما نقص ایجاد کند و اثربخشی درمان را کاهش دهد.

روش کم تهاجمی است. با درمارولر می توانید نتایج عالی برای موارد زیر بدست آورید:

 

رنگ پوست

اسکار آکنه (نه همه)

برخی از انواع ترک های پوستی

توصیه همیشه این است که برای درک نتایج احتمالی درمان و زمان بندی، تحت یک معاینه پزشکی تخصصی قرار بگیرید. فقط پزشک می‌تواند بهترین توصیه را داشته باشد و احتمالاً درمان‌های همراه با درمارولر را نیز ایجاد کند.

 

دریابید که درمان ایده آل شما برای جوانسازی صورت شما کدام است

 

 

همه ما می خواهیم جوان شویم، اما اگر سوزن ها و چاقوی جراحی ما را بترسانند چه؟

موثرترین تکنیک‌ها همیشه برای ما مناسب نیستند، شاید درمان‌های غیردائمی و پیشرونده را ترجیح می‌دهیم یا شاید بخواهیم فقط در یک جلسه به نتیجه برسیم.

همه اینها بسیار ذهنی است، بنابراین بیایید با مقایسه برخی از معروف ترین تکنیک ها دریابیم که چه چیزی برای ما مناسب است.

لیفت صورت :

همه مایل به انجام یک روش تهاجمی مانند لیفت صورت نیستند، تکنیکی که می تواند چین و چروک ها را به طور دائم کاهش دهد، اما اغلب برای بیمار بسیار آسیب زا است. در واقع، حتی دوره طولانی بعد از عمل همیشه بدون عوارض نامطلوب نیست. برش های لیفت صورت در پشت گوش ایجاد می شود و تا خط مو امتداد می یابد. ماهیچه ها منقبض می شوند و برای ایجاد یک اثر تانسور قطعی که به طور غیرقابل برگشتی چین و چروک ها را صاف می کند، محکم می شوند.

تزریقات :

داروهای تزریقی، مانند پرکننده های قابل جذب یا پروتئین بوتولینوم، موثر هستند، اما نتیجه گذرا است.

معروف ترین فیلر، برای یک سوم میانی پایین صورت، توسط هیالورونیک اسید نشان داده می شود، این ماده ای است که به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد و مسئول خاصیت ارتجاعی پوست است. متأسفانه با گذشت زمان، اسید هیالورونیک تزریقی تمایل به کاهش و تحلیل پیدا می کند، بنابراین در طول زمان اثر محدودی دارد، به طور کلی در عرض 6-4 ماه دوباره جذب می شود. با این حال، در این بین، صورت صاف‌تر، روشن‌تر به نظر می‌رسد و چین و چروک کمتر مشهود است.

اسید هیالورونیک را می توان به طور مستقیم به چین و چروک ها، با سوراخ های داخل پوستی تزریق کرد یا می توان از آن برای گردی حجم های از دست رفته به دلیل افزایش سن استفاده کرد.

چندین درمان را می توان در طول سال انجام داد، اما معمولاً 2 جلسه در سال برای پوشش یک درجه متوسط ​​​​از پیری پوست کافی است.

 

تزریق بوتاکس:

با یک مکانیسم تزریق انجام می شود، اما عموما فقط برای قسمت بالایی صورت، پیشانی، خطوط گلابلار، پنجه کلاغی و غیره استفاده می شود. این ماده سمی است که می تواند ماهیچه ها و اعصاب نواحی دارای شلی و چین و چروک پوست را حتی در موارد مشخص شده بی حرکت کند. همچنین در این مورد اثرات موقتی است و بسته به نوع سم از 3-4 ماه تا 6-8 ماه متغیر است (برای چین و چروک های کمتر مشخص)

 

درماستمپ، تکنیک درمارولر نیدلینگ:

مدیکال نیدلینگ یک تکنیک ابداعی است که امکان اصلاح انواع لکه های پوستی را از طریق تحریک سیستم دفاعی پوست فراهم می کند. تضمین.

از طریق تحریک گردش سلولی فیزیولوژیکی، جوانسازی صورت به روشی پیشرونده و طبیعی امکان پذیر است: در طول جلسه، که به صورت سرپایی انجام می شود، پوست تحت چندین میکروپرفوراسیون قرار می گیرد، این موارد را می توان با استفاده از درمارولر انجام داد. غلتکی که سوزن‌های کوچک را در فولاد استریل نصب می‌کند، یا درماستمپ نوعی قلم است که میکروپرفوراسیون را به صورت الکترونیکی انجام می‌دهد. میکروتروما مکانیسم های ترمیم پوست را تحریک می کند، تولید کلاژن و الاستین جدید توسط فیبروبلاست ها را تحریک می کند و در نتیجه نواحی تحت درمان را جوان می کند.

سوزن زدن باعث بهبود درخشندگی و فشردگی پوست سراسری صورت می شود.

با این تکنیک همچنین به کاهش لکه های پوست صورت، کاهش چین و چروک های کوچک روی گونه ها، بارکد (چروک های بالا و زیر لب) و برخی از انواع اسکارهای آکنه کمک می کنیم.

با این حال، سوزن زدن نیاز به جلسات بیشتری دارد، دقیقاً به دلیل عملکرد پیشرونده آن، به طور کلی از 3 تا 5 جلسه، برای درجه متوسطی از پیری پوست، که بعد از 30-60 روز انجام شود.

با سوزن هایی با ابعاد متغیر: 05mm- 1mm - 1.5mm - 2mm انجام می شود، بر اساس ضخامت پوست و زبری مورد درمان، میکرو سوزن ها ریز سوراخ هایی را در ناحیه ایجاد می کنند.

که در اثر میکروتروما به صورت موضعی فاکتورهای انعقادی و بسیاری از سیتوکین های پیش التهابی را آزاد می کنند و در نتیجه واکنش سلولی به یاد آوردن، ترمیم و تشکیل کلاژن جدید در درم ایجاد می شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تکنیک نیدلینگ برای استفاده با درمارولر یا درماستمپ با مراکز مجاز تماس بگیرید. یک مشاوره پزشکی تخصصی همچنین می‌تواند اطلاعات بیشتری در مورد اینکه کدام درمان را بر اساس ویژگی‌های خاص پوست خود انجام دهید، در اختیار شما قرار دهد.

 

شاید برای شما جالب باشد:

 

ماسک دور چشم سیب زمینی





:: بازدید از این مطلب : 60
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 ارديبهشت 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: